Internetbedrijf zeer klantvriendelijk

10 / 10 ()

Wij zijn zelf eigenlijk geen mensen die op internet kopen, maar toen we van de Rabobank onze nieuwe rente voorgeschoteld kregen, zijn we toch eens gaan rondsnuffelen. Iedereen om ons heen heeft het namelijk over goedkope rentes, en wij kregen juist een duurdere rente aangeboden. Onder het motto: we kunnen altijd eens kostenloos iemand laten komen, hebben we de stoute schoenen aangetrokken. We hebben een afspraakverzoek gemaild, en kregen al meteen een persoonlijk antwoord. De adviseur, mijnheer Jenezon, kon direct de volgende dag langskomen.

 

Mijnheer Jenezon had veel kennis en heeft ons getipt dat wij de hypotheek ook bij de Rabobank gunstiger konden regelen omdat wij behoorlijk veel overwaarde hebben. Dit zou voor hem dan geen “deal”zijn, maar wel een eerlijk advies. Toen hij ons echter vertelde dat wij de rente voor 20 jaar vast konden zetten tegen 4,0% (ongeveer een procent goedkoper dan de Rabo en met minimaal evengoede voorwaarden), waren wij hier enthousaist over en hebben vrijblijvend een offerte aangevraagd. Het tarief bleek dus ook echt te kloppen. Dan ook heel netjes: de offerte kwam eerst als PDF over de email binnen, omdat men wil dat we rustig de tijd kunnen hebben om het te beoordelen. Dat is erg netjes en geeft ons ook rust.

 

Alle vragen werden ook snel beantwoord, inderdaad, net als de andere recensenten al aangaven, ook gewoon ’s avonds en in het weekend. Wij hebben intussen het bezoek aan de notaris achter de rug en alles is exact volgens afspraak verlopen. Dit verhoogt ons vertrouwen in hetgeen via internet op ons afkomt, maar ook het vertrouwen in de hypothekenbranche. Wij zijn dus erg tevreden over de klantvriendelijke wijze van werken.

De Wit op | Advies nieuwe Rentevastperiode